Tüm işlemlere, gayrimenkul piyasasının önde gelen Türk operatörü ve 25 yıllık tecrübeye sahip Franchisor Expert Property eşlik etmektedir. Expert Property genel iş ortağımızdır.
PROFESYONEL YÖNETİM
Sahibinden nesne hakkında bilgi alın. Nesnenin daha fazla olası kullanımı için seçenekler sunun. Kira gelirini hesaplıyoruz ve nesne için kira oranları öneriyoruz
Bir güven yönetimi sözleşmesi imzalıyoruz. Nesneyi fotoğraflamak. Tüm reklam platformlarına reklam yerleştiriyoruz
Tesisin pazarlama tanıtımını yapıyoruz. Çağrıları kabul ediyoruz ve nesneyi gösteriyoruz. Yalnızca güvenilir kiracıların girişini yapıyoruz. Fotoğraf ve videolardaki tüm özellikleri düzeltiyoruz
Pazar analizi yapın
Bir anlaşma yapın
Kiracıları bulun ve seçin
Ödemeleri (kira, elektrik faturaları) kontrol ediyoruz. Nesnenin durumunu kontrol ediyoruz
Mülkiyetin güvenliğini kontrol ediyoruz. Bir Sigorta sözleşmesi yapın. Kiracıdan zararları tahsil etmek
Düzenli raporlar sunuyoruz. Sahibinin talebi üzerine nesneye erişim sağlıyoruz. Tüm haklar her zaman sahibine aittir
Kiracıları kontrol etmek ve onlara eşlik etmek
Mülkü koruyun
Şeffaf çalışıyoruz
BİZ NASIL ÇALIŞIRIZ?
Güven Yönetimi
Yerleşim yerleri
Kuper Group, mülk yönetimini deneyimli profesyonellere emanet etme fırsatını sunarak istikrarlı kar ve gelir artışı sağlar. Güven sözleşmesi, mülkünüzün tam mülkiyetini elinizde tutmanızı sağlayacak şekilde yetki ve sorumlulukları tanımlar; yönetim şirketi herhangi bir mülkiyet payı olmaksızın yalnızca hizmetleri karşılığında ücret alır. Dünya çapındaki konumunuz ne olursa olsun, mülkünüz güvenilir bir gelir akışını garanti eder.
Konut mülklerinin kiralanması, özellikle sahipleri yurt dışında veya başka şehirlerde olduğunda popülerdir. Güvenli bir kiracı ilişkileri sistemi kurmak için profesyonel yardım çok önemlidir. Mülk yönetimini profesyonellere emanet etmek, uzaktan kiracı yönetimi, kira kontrolü ve mülk güvenliği izleme gibi zorlukları çözer.

Birçok mülk sahibi başkentte ikamet etmiyor ve kiracı gözetimi ve kira tahsilatı için akrabalarına veya arkadaşlarına güveniyor. Ancak güvenilen kişiler bile bu sorumluluklara yeterli zaman ve dikkati ayırma konusunda zorluk yaşayabilir ve bu da mal sahibinin çıkarlarına ve kiracı ilişkilerine potansiyel zarar verebilir.

Bu, birçok kiralama piyasası katılımcısı için şu soruyu gündeme getiriyor: İstikrarlı ve sorunsuz mülk kiralama konusunda güven sağlamak için apartman kiralamalarını kim yönetmeli? Şirketimizin faaliyeti bu soruyu cevaplıyor.
Mülkiyet güven yönetimi hizmetleri genellikle neyi kapsar?
Başlamak için, yönetim organizasyonuyla bir anlaşmaya varılması ve mülk yönetimi için noter tasdikli bir vekaletname sağlanması önemlidir. Daha sonra mal sahibi anahtarları teslim eder ve kiralama tercihlerini yönetim organizasyonuna iletir. Yönetim şirketi daha sonra kiracı arama ve seçme sorumluluğunu bağımsız olarak üstlenerek kiracıdan doğrudan mülk sahibine kira ödemelerini kolaylaştırıyor. Ek olarak, mütevelli heyeti mülkün durumunu, elektrik faturası ödemelerini denetler, komşular veya kiracılarla olan anlaşmazlıkları ele alır, hizmet sağlayıcılarla mal sahibinin çıkarlarını savunur ve mülk sigortası hizmetleri sunabilir.
HİZMETİMİZ HER TÜRLÜ SORUNU ÇÖZÜR
Nesneyi hazırlayacağız, profesyonel fotoğraflar çekeceğiz, medyada ve internette reklam vereceğiz, gösteriler yapacağız
Kiracıları seçip kontrol edeceğiz, mütevelli heyetiyle kira / kira sözleşmesi imzalayacağız, mülkün envanterini çıkaracağız
Ödemenin zamanında ve eksiksiz olduğunu kontrol etmenin yanı sıra mülkün durumunu da izleyeceğiz
Sigortalı bir olay olması durumunda, hasar tazminatı almak için belgeleri toplayacağız
Gerekirse kısa sürede yeni kiracılar bulacağız
Servis bedeli
Güven Yönetimi Anlaşması kapsamında, Yönetim Şirketi karşılıklı anlaşmalar için destek sunmaktadır. Buna kiracılardan kiranın toplanması ve aylık olarak mülk sahibine aktarılması da dahildir. Ayrıca, kiracının mülkü boşaltması durumunda şirket, mülkün yeni bir kiracıya devredilmesini kolaylaştırmayı taahhüt eder. Küresel standartlara uygun olarak, konut mülkü güven yönetimi hizmetleri genellikle kiranın yaklaşık %15'i kadar bir ücrete tabidir. Bazı firmalar verilen hizmetlerin kapsamına göre %10-25 aralığında oranlar sunmaktadır. Hizmet bedelimiz aylık kira bedelinin %10'udur.
Ticari Mülkiyet
Güven yönetimi
Firmamız ofisler, perakende satış alanları, endüstriyel ve depo binaları dahil olmak üzere çeşitli ticari mülklerin güven yönetiminde uzmanlaşmıştır. Birincil hedefimiz mülk sahiplerinin kârını optimize etmektir
Güven yönetimi, bir mülk varlığının kapsamlı yönetimini içerir; burada yönetim şirketi, mülk sahibinin işletilmesi ve idaresine ilişkin sorumlulukların çoğunu üstlenir. Bu, kira tahsilatının, kamu hizmeti ödemelerinin, bakımın denetlenmesini ve mülk bakımıyla ilgili çeşitli teknik ve operasyonel sorunların ele alınmasını içerir.
Türkiye'de hızla gelişen emlak piyasası ve yatırımcıların gayrimenkul yatırımlarına olan ilgisinin artması nedeniyle birçok girişimci ve ticari mülk sahibi varlıklarını yönetmede profesyonel yardım aramaktadır. Sahipler genellikle tüm varlıklarının işleyişini ve büyümesini bağımsız olarak denetlemeyi zor bulurlar. Etkili bir çözüm, mal sahibinin yönetimi ve operasyonel işlevleri güvenilir bir yönetim şirketine devrettiği mülk yönetimi hizmetlerini devreye sokmaktır. Varlıklarını bir yönetim şirketine emanet ederek, karımız doğrudan sahibinin karıyla ilişkili olduğundan, sahipler yüksek kaliteli hizmetlerden emin olabilirler.
Mülkiyet güven yönetiminin avantajları şunları içerir:
— Maksimum karlılık seviyelerini belirlemek için pazar araştırması yapmak.
— Kanıtlanmış bir performans geçmişine sahip güvenilir kiracıların güvence altına alınması.
— Kira sözleşmelerinin hazırlanmasında hukuki yardım sağlanması.
- Alacak hesaplarını verimli bir şekilde yönetmek.
- Kira tahsilatı ve fatura düzenleme işlemlerini yürütmek.
— Mülk durumunun ve güvenliğinin düzenli olarak izlenmesi.
— Kapsamlı teminat için mülk sigortasının düzenlenmesi.
Hizmet Teklifleri
Hizmet yelpazemiz alışveriş merkezleri, ofis kompleksleri, depolar, oteller ve ofis alanları dahil olmak üzere çeşitli mülk türlerinin güven yönetimini kapsamaktadır.
Güven Yönetimi Şartları
Kiracılarla herhangi bir sözleşmeyi sonuçlandırmadan önce şirketimiz mülkün kapsamlı bir değerlendirmesini yapar. Bu değerlendirmeye dayanarak ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde kişiselleştirilmiş bir yönetim programı hazırlıyoruz.
SERVİS BEDELİ
10%
aylık kiranın
  • Güven yönetimi sözleşmesinin imzalanması
  • Sözleşmenin Kayıt ve Teknik Envanter Bürosuna kaydedilmesi
  • Kiracı bulma ve kontrol etme
  • Kira sözleşmesinin imzalanması
  • Odanın / mobilyanın / ekipmanın durumunun fotoğraf ve video kaydı
  • Kira sözleşmesinin feshi üzerine yeni bir kiracı bulmak
  • Tartışmalı konuların çözümü
  • Kira ödemelerinin sahibinin Türkiye Cumhuriyeti’ndeki hesabına aktarılması
  • Oda durumunun izlenmesi
  • Kamu hizmetleri / bakım hizmetleri için ödemelerin kontrolü
  • Tesis sigortası
  • Kiracı değişiminde binanın temizliği
  • Güven yönetimi sözleşmesinin imzalanması
  • Sözleşmenin Kayıt ve Teknik Envanter Bürosuna kaydedilmesi
  • Kiracı bulma ve kontrol etme
  • Kira sözleşmesinin imzalanması
  • Odanın / mobilyanın / ekipmanın durumunun fotoğraf ve video kaydı
  • Kira sözleşmesinin feshi üzerine yeni bir kiracı bulmak
  • Tartışmalı konuların çözümü
  • Kira ödemelerinin sahibinin Türkiye Cumhuriyeti’ndeki hesabına aktarılması
  • Oda durumunun izlenmesi
  • Kamu hizmetleri / bakım hizmetleri için ödemelerin kontrolü
Kiranın %10'u
Kiranın %10'u
SÖZLEŞME İMZALAMAK
Gayrimenkulün evrak işleri ve transferi bir saatten fazla sürmeyecek
SİGORTA
Güvenilir korumamız
Aksigorta Sigorta Şirketi tarafından sağlanmıştır
Müşterilerimize daha eksiksiz ve profesyonel bir hizmet sunmak için şirketimiz mülkünüzün sigorta hizmetlerinden yararlanmayı teklif etmektedir.
Kişiler
Ana telefon — +90 544 159 10 99
Konut mülkleri için — +90 531 696 10 23
Ticari mülkiyet için — +90 534 811 66 41
Turkey, Antalya 07310 ,Kepez District, Emek, Gazi Boulevard. House No.: 223
Made on
Tilda